En lille appetitvækker

Vores herlige produktionsagent Pernille, har fået disse fine æsker i hus til os. De bliver straks fløjet til DK så vi kan vurdere om de er lækre nok til jer skønne damer.

 

 Laura Rousing fra Live With What You Love, har sagt om vores grønne æsker:  “Jeg ville købe den fordi jeg er vild med printet og farven og så vil jeg ellers gå i gang med at finde et behov for den. F.eks. ville jeg overveje om den ville være prikken over i’et til mit makeup eller smykker på badeværelset, eller til skriveredskaber på kontoret. Det vil være sådan en æske som vil nære min sjæl, skabe nyt liv i mit hjem. Har samme effekt som en buket blomster, bare med lidt længere levetid”.

Så glæd jer de damer!

Leave a Reply

