Designønsker

Hvor er det bare skønt når man snakker med andre kvinder der savner det samme som en selv. Så ved man at man ikke er alene. Vi kan allesammen godt lide at være fælles om noget og idag fandt vi ihvertfald én kvinde som vi havde noget tilfælles med.

Kender I ikke det, at man bare så gerne ville have en fin boks til sit make up, sine hårting og alle de andre små dimser vi kvinder har på badeværelset. Sådan en smart opbevaringsdims – alt i en – hvor man hver dag kunne blive helt glad af at kigge på alle de farvestrålende paletter. Ligge der helt sirligt og pænt og velordnet. Vi bliver fuldstændig ekstatiske ved tanken om at eje sådan en tingest!

Problemet er bare at ingen af os er stødt på sådan en fancy anordning. Vi er sikre på at vi ikke er de eneste tre der savner den og derfor er det nu blevet vores mission at designe sådan en fin boks til dit badeværelse. 

Men vi har brug for din hjælp, du må fortælle os hvilke behov du har, hvordan drømmer du om at din perfekte make up – sorteringsboks ser ud?

Vi har nemlig fundet disse og der er ikke rigtig nogle af dem vi tænker vi bare MÅ eje…vel?

Vi vil straks gå igang med designeriet og vi glæder os altså til at få jeres input!

7 thoughts on “Designønsker

  1. Den må meget gerne kunne holde til at der kommer fugt og støv fra rummet. Enten med en lakoverflade eller i plastic. Og så må der gerne være en flot opbevaring til pandebånd 🙂 Held og lykke med designprocessen.

  2. Hvor er det et godt initiativ. Jeg tager ofte noget af mit basis make up med mig, så jeg vil rigtig gerne have en “to go” og så have en anden boks hvor jeg har det make up som jeg kun bruger en gang i mellem.

    Den “to go” vil jeg gerne have i lækkert stof med et feminint print – og der skal være plads til penslerne.

    Boksen til badeværelset må gerne være i jord- eller hudfarver eller i grøn eller lilla

  3. Jeg har rigtig meget make up, som i 4-5 skuffer fyldt med make up, hår dims og parfume.
    Indtilvidere består mit system i små plastik æsker der holder det hele adskilt, men det er også noget rod, for har måske 3 lag af de her gyselige lyserøde opbevaringskasser i hver skuffe.
    Det jeg tænker mig er nogle kasser der er fremstillet direkte med henblik på makeup. Selvfølgelig i forskellige størelser så der er både til stor forbrugere som jeg og til almindelige mennesker.
    Altså kasser med forskellig størelser af rum hvor man finder gennemsnit størelsen på eye/lipliner og laver rum til dem. Gennemsnits omkredsen/diameteren af en læbestift og laver holdere til dem, forskellig størelser af rum til øjnskygge da de, som bekendt fås i mange former og størelser og evt. noget der minder om kontor udstyr til at bevare sine pensler (samt et sted at placere min penselrens og pensel shampo) og farve platter i, yderligere mangler jeg en skuffe med låg der er integreret i mit system til at holde på mine svampe og andre ting der helst ikke skal have for meget støv.

    Mht. hår gejl er det næsten det samme, Et rum til en gennemsnits hårbøjle ( Har altid problemer med at opbevare dem godt), et rum til pandebånd, et til store spænder og et til små spænder, og selvfølgelig et stort rum, MED låg, til de tonsvis af hår elastikker der flyder rundt i mine skuffer.

    Nu vi er ved det, noget så såre simpelt som øreringe opbevaring? Er det noget i gør jer i? Noget så simpelt som en stor pæn plade med huller i 🙂 Og selvfølgelig ben at stå på 🙂

    Håber i fik noget ud af det 🙂

    • Kære Emilie,

      Du kan tro vi kan bruge dine fine input. Vi står selv og mangler lignende opbevaring til make up, så det er ganske sikkert og vist at vi på et tidspukt producerer sådan et opbevarings”møbel”.

      Det er bare en rigtig lang proces, men det er helt sikkert noget vi sætter i produktion på et tidspunkt.

      Mange tak for dit indspark!

      Manostiles

Leave a Reply

