Opbevaring, opsparing eller optur?

“Designerens indrømmelser”

Jeg ved ALDRIG hvor mine ting er. På trods af at vi har et skab med en hylde, hvor der står to skåle til nøgler, dimsedutter og andre småting.  Ved siden af ligger solbriller og pung. Det gør mine bare aldrig.

Jeg gad godt være hende der ALTID vidste hvor alting er, det ville være meget nemmere og spare mig for den tid om morgenen hvor jeg styrter forvildet rundt for at lede efter nøgler, handsker og USB stik.

Jeg ved ikke hvad der skal til, måske er det en ting man er født med, måske handler det om at have et sted du ikke kan undgå at se HVER DAG, og så gøre det så smukt og indbydende som muligt. Et OPBEVARINGSSTED.

Det bringer mig videre til at jeg også godt gad at være hende der havde en opsparing, så der altid var til en regnvejrsdag. Eller en Mulberry taske. Men hende er jeg heller ikke.

Jeg bruger HVER en klink jeg tjener og faktisk synes jeg at man skal leve hver dag til det yderste, bruge hvad man har, for hvad hvis nu imorgen aldrig kommer? Men igen, gad alligevel godt være hende med lidt på kistebunden.

Måske man kunne lægge 1 krone til side, for hver 2 krone man bruger…?

Og det bringer mig til det med opturen, for den er på vej. Men ikke på samme måde som før. Vi er blevet mere bevidste omkring  vores forbrug, tingene skal have en betydning og være langtidsholdbare. Hjemme hos os bliver beslutningerne ikke taget lige så hurtigt som før og vores ting har en funktion.

Som designer for Manostiles, bliver jeg nød til at tænke alle de ting ind i vores designs. Det skal være god kvalitet, de skal have en funktion og de skal være skønne at kigge på. Jeg gør ALT hvad jeg kan, men jeg vil ALTID gerne have input og gode ideér fra dig derude.

 Hvad går du og mangler? Hvad ville gøre dig glad?

Jeg vil vise dig billederne af vores skønne opbevaringsdåser, som havner i butikkerne i næste uge. Måske de kunne hjælpe dig med et sted til alle dimsedutterne?

Manostiles opbevaringsdåser - Hybrid, molecules, drops

Leave a Reply

