Sov sødt lille Jumbo….

Vi er godt igang med design af sengetøj til både børn og voksne.

Og nu har du mulighed for at få indflydelse!

Hvordan foretrækker du din lukning? Altså når du har lagt sengetøjet på, skal det så lukkes med:

  1. Knapper
  2. Snore
  3. Bror/Søster bånd ( Det der kritch kratch )
  4. Lynlås
  5. Ingenting

Der er mange muligheder, personligt foretrækker jeg trykknapper – men vil rigtig gerne høre din mening.

Og så lige her på falderebet – skal sengetøjet også passe til din mand eller har du vetoret?

Bed linen, Manostiles, White bed linen Hvidt sengetøj er min egen personlige favorit, hvad er din?

We are well along with designs of bedding for both kids and adults.
And now you have the opportunity to have a voice!

How do you prefer your bedding to close? So when you put the bedding on, it closes with:

Buttons
Cords
Velcro
Nothing

There are many options, personally I prefer the buttons – but would really like to hear your opinion. 

White linens are my own personal favorite, what is yours?

And then right here at the last moment – Do your husband have influence on the colors that are chosen for the bedding?

17 thoughts on “Sov sødt lille Jumbo….

  1. Jeg foretrækker trykknapper.
    Det er en pudsig diskussion i forhold til interiør og kvindemonopol i hjemmene. Som det mest naturlige, står det min mand frit for at købe sengetøj (han gør det ALDRIG), så når jeg køber sengetøj, køber jeg det, jeg selv rigtig gerne vil sove i. Så for min skyld behøver sengetøjet ikke passe til min mand, medmindre du prøver at sælge det til ham. Giver det mening?

  2. Jeg er mest til knapper. Helst trykknapper. Snorene går alligevel altid op. – Lynlås virker umiddelbart træls – tænk hvis man nu kommer til at vende dynen forkert, så får man sådan en metal/plastik ting i ansigtet. Velcro …hm det har jeg ikke en holdning til – andet end at trykknapper virker mere “Sengetøjsagtig”.
    Glæder mig til at se det færdige resultat 🙂

  3. Jubiii…sengetøj med Manostiles mønster det vil vi glæde os til. Jeg foretrækker personligt lynlås eller tryk-knapper og hvis I kunne lave det økologisk ville jeg være rigtig glad 🙂 Og meget gerne unisex 🙂 Laver I også sengetøj til børn?

  4. Trykknapper herfra også. Snor er fint men går desværre altid op eller bliver revet af. Rigtige stofbetrukket knapper ville også være lidt luxus, det farlige er bare hvis de ryger af får man dem næsten aldrig syet på igen. Så ja trykknapper – nemt og enkelt 😉

    PS. Vetoret!

  5. Vi er helt sikkert gladest for lynlås.. så stikker der ikke lige et hjørne af dynen ud – der er helt lukket af. Hvis du spørger min mand, er det faktisk noget han har en mening om – og vi er enige. Strygefrit er også en vigtig faktor. Glæder mig til at se det.

  6. Trykknapper helt sikkert. Jeg forestrækker hvidt sengetøj til voksne og mønstret til børn. Men kunne nu godt forestille mig vendbart sengetøj til både børn og voksne, hvor den ene side er hvid og den anden har et fint Manostiles-print.

  7. Helst trykknapper eller knapper. Åbning i bunden, aldrig i siden. Og ikke hvidt,
    men gerne strygelet/fri.
    Og manden? Han er ligeglad her i huset, bare det er rent.

  8. Jeg ville også foretrække trykknapper eller lynlås. Jeg har gode erfaringer med sengetøj med lynlås, hvor der ligesom er en kant, der lægger sig udenpå lynlåsen, så man ikke (som en længere oppe skriver) får den i hovedet, hvis man skulle komme til at vende dynen.

    Mht. min mand, så kunne jeg aldrig finde på at vælge sengetøj eller for den sags skyld andre ting til hjemmet, som han ville finde alt for feminine (eller fimsede, som er det ord, han bruger :-)) . Synes bare at vi befinder os bedst i omgivelser, vi begge synes om og har haft indflydelse på (ved godt at der er mange mænd, der ikke har en mening om boligindretning – de skal bare presses lidt, som regel ved de godt, hvad de i hvert fald IKKE kan lide!).

    Jeg (og min mand) ville elske sengetøj i det grå mønster, som I også har æsker i – det er fantastisk! Og ved det økologiske er dyrere, men synes tit det mangler i voksenstørrelse, også til børn, der alligevel relativt tidligt går over til at sove med voksendyne.

    Det blev en længere smørre, men alt i alt – fedt med sengetøj i jeres fine print! (Og hyggeligt at besøge jer på Formland).

  9. Jeg stemmer helt klart også for den usynlig lynlås. Se f.eks sengetøj fra Casa deluxe for inspiration. Mht. farver så er hudtoner helt klart de bedste farver til sengetøj. De giver nemlig en fin kulør til ansigtet – og vil vi ikke gerne at kæresten skal synes at vi ser dejlige når vi ligger i sengen…

  10. Tryk-knapper er mest langtidsholdbare her i huset, men til gengæld synes jeg almindelige knapper er lidt mere eksklusive!
    Vi er begge med til at beslutte hvad vi skal sove i, så det skal helt klart ikke være for fimset, men mere neutralt eller nogle pang-farver.

    Glæder mig til at se sengetøjet “live”

Leave a Reply

