100 kr I GAVE TIL DIG!

HVIS DU TILMELDER DIG VORES NYHEDSBREV FÅR DU 100 KR I GAVE – Næste gang du handler hos os.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her. http://manostiles.us3.list-manage1.com/subscribe?u=4cbd6f6c318b069060af98ee8&id=ad52da40f4

Påskeferie også er der altid hos os dømt børn og bagning. Vi har lige lavet de dejligste kanelsnegle med opskrift fra.http://www.meyersmad.dk/lav-mad/opskrifter/kanelsnegle-med-chokolade/ kan anbefales.

I dag er temaet børn – køkken og glæden ved at være sammen.

Jeg nyder at se mine børn smile – grine – være koncentreret og jeg skal helst slet ikke hjælpe.

De står så smukt i forklæder som jeg har designet – grydelapper der kan holde varmen ude så de selv kan tage plader ud af ovnen uden jeg skal tænke på om de brænder sig. Vaske op og vide at viskestykkerne kan tørre og samtidig pynter det i vores køkken.

Skal du også have tid sammen med dine børn og forkæle dem og dit køkken lidt?? Så kig her på lækkerier til dig, dit køkken og dine børn.http://manostiles.dk/category/til-boern-5/

Kanelsnegle BY manostiles

 

children apron BY Manostiles

Apron adult cans tea towels BY manostiles

Leave a Reply

