BØRN I FOKUS! OUR KIDS

Jeg elsker børn men elsker også min frihed..!! Min frihed til selv at være voksen lade tankerne få frit løb og ikke tænke på de skønne børn hele tiden.

Den første børnekollektion FLOWER i blå og lilla er der begyndt at komme efterspørgsel på igen, mange ønsker dette design  og den kommer nok her til efteråret i ny og bedre kvalitet –  samme høje lækre bløde kvalitet som den helt nye STARLOVE kollektion.

Det vi bruger mest tid på og ofte stillede spørgsmål er søvn: Sover han – hun godt? Hvordan med natten? Hvormange gange i løbet af dagen? Hvordan sover du selv som forældre? Da jeg selv skulle være mor igen sidste sommer satte jeg fokus ind på sengetøj som vi som forældre ikke bliver træt af – som er økologisk – blødt og som ikke koster 500 kr.!!

Noget som er enkelt og som for mig skulle være noget børn også kan lide… Alle børn elsker stjerner – alle børn elsker at få en histore om drømmeland og der blev kollektionen STARLOVE – DREAM WITH ME til en virkelighed.

Det er gået rigtig stærkt og den grå serie var meget hurtigt udsolgt af sengerand og puslehynde.

Jeg synes idag mod sommeren godt vejr at alle med børn – børnebørn kommende forældre skal forkæle de små børn med enten et sæt baby eller juniorsengetøj. STARLOVE er i 3 faver: Pink – Blå eller Grå. KUN 249,- baby og 349,- Junior. Det bedste på marked hvor kun det bedste er godt nok!

Som luksus forkæle jer selv også med et sæt og du vil komme i drømmeland og mærke en forskel.. Søvn giver dig overskud – energi og et langt liv.

Køb det i dag og vi sender til dig i morgen:http://manostiles.dk/category/sengetoej-21/

STARLOVE by MANOSTILES  børn baby og juniorsengetøj

 

STARLOVE by Manostiles organic children bedding

STARLOVE BY MANOSTILES DANISH DESIGN for Children organic collection from Manostiles

 

JUST LOVE AND SLEEPING FANTASTIC EVERY NIGHT..!!!

Leave a Reply

