BabyNest by Manostiles

BabyNest by Manostiles. Jeg har designet en babynest hvor ideen og tanken var at skabe tryghed – ro og genkendelighed for barnet og samtidig være funktionel for forældrene med flere funktioner.
Jeg er den første på marked med denne ide hvor der i bunden af reden er en lille tynd fast plade som forhindre BabyNesten i at klappe sammen. Der er stropper i siden som sidder på den tykke madras og væk fra barnet.
Den er designet så den passer i barnevognen og i sengen tryghed og genkendelighed. Således skal barnet ikke forholde sig til flere eller nye sovesteder.
Du kan lyne slangen af og derned har du en sengerand til barnet i juniorsengen og stadig har barnet sin tryghed/slangen med i drømmeland som har været med lige fra helt lille baby.
Den kan købes nu hos vores søde forhandlere har været udsolgt revet væk men er tilbage igen👌🏼😊👍🏼
Stor TAK til alle mine forhandlere🙌🏻💕kunder❤️og følgere😘
Det er Jer som gør jeg kan lave nye produkter og udvikle Manostiles.

Jeg håber i vil tage godt imod min BabyNest.BabyNest

Se meget mere på FB eller IG.

Leave a Reply

